Pořídili jste si knihu a chcete se k ní vyjádřit?

Za každou recenzi, kterou od vás obdržím a která se týká výhradně aktualizovaného vydání z roku 2015, jsem vám vděčná. 

Za vaši recenzi vám věnuji 30 minut svého času po skypu. Odhodláte-li se k video recenzi v délce alespoň 30 vteřin, budu se vám věnovat 60 minut po skypu. Společně pak můžete prodiskutovat třeba právě váš e-shop.

Rezenze aktualizované knihy z roku 2015

Chtěl jsem životní změnu na pracovním poli a rozhodl jsem se, že se pustím do eshopu. Strávil jsem dobrý měsíc toho, že jsem na internetu sbíral informace, jak vybrat vhodné řešení eshopu a jak vůbec eshop spustit. Bohužel až po spuštění eshopu jsem objevil knihu, která už od myšlenky k realizaci a vylepšování popisuje krok za krokem. Včetně následné propagace a řešení problémů. Knihu mohu doporučit vše, kteří o eshopu přemýšlí nebo s ním začínají. Popř. se jim moc nedaří. Děkuji za tuto velmi pěkně zpracovanou knihu!

Michal Siranprovozovatel e-shopu www.vsepro3dtisk.cz

Pro mě už sice většina témat byla známá, ale další rozebíraná témata v ní jako lepší vedení skladu mě inspirovalo do budoucna a začal jsem tak připravovat lepší vedení skladu (i to dočasné je dost funkční) ale tohle bude lepší pro růst. Knížka potěšila i moji kolegyni která má na starost obsah a tak začala pracovat lépe s persony. Za knížku a inspiraci děkujeme.

Martin Bárta Specialista péče o zákazníky Fitkrám.cz

Rezenze původní knihy z roku 2012

Knihu doporučuji všem, kteří provozují malý či střední internetový obchod, a hlavně všem, kteří svůj e-shop připravují. Kniha poradí jak s e-shopem začít, provede vás technickými specifiky provozu e-shopu, propagací, péčí o zákazníky, právními aspekty. Dozvíte se obecné informace i zcela konkrétní návody např. kde sehnat obaly na zboží, které posíláte poštou. Tato kniha neměla chybět v knihovně žádné firmy či živnostníka, který má vlastní internetový obchod.

Vladimír Přichystalprovozovatel e-shopu www.moudreknihy.cz

Kniha je naprosto jedinečný a komplexní průvodce jak začít s obchodováním na internetu. Obsahuje užitečné informace od povinné legislativy, přes výběr technického řešení eshopu, jeho propagaci a internetový marketing, po distribuci objednaného zboží zákazníkům. Všechny tyto oblasti jsou probírány do hloubky a přitom velice srozumitelně, navíc se spoustou praktických tipů, na které člověk přichází teprve během vlastního internetového podnikání po několika letech. Díky knize Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod získáte praktické a cenné informace ihned a to bude rozhodně jedna z Vašich konkurenčních výhod. Velmi oceňuji ještě dvě věci: 1) kniha je přehledně strukturovaná a čtenář ji může začít číst odkudkoliv nebo se vracet k tématu, které aktuálně ve svém podnikání „prožívá“ a potřebuje si některé informace zopakovat 2) podstatná část knihy čtenáře seznámí s propagací e-shopu a to hodnotím jako velmi užitečné, protože správně zvolený a cílený internetový marketing je pro úspěšný internetový obchod naprosto zásadní Za ideální lze považovat kombinaci zkušeností obou autorů: Mirek má 7 let zkušeností s tvorbou webových aplikací a internetovým marketingem, Petra s reálným provozem eshopu. Obojí je zárukou užitečných a praktických informací. Kniha je doslova lexikon pro dosažení Vašeho úspěchu v internetovém podnikání.

Ing. Luděk Volejníkmajitel e-shopu www.extratrika.cz

Za velké pozitivum považuji hlavně to, že kniha je napsaná jednoduše, s praktickými příklady, bez zbytečných a složitých informací, takže ji pochopí i člověk, který jen uvažuje o vlastním eshopu, a nemá žádné zkušenosti s online podnikáním. Také oceňuji kapitolu o dovozu produktů ze zemí mimo EU, jelikož pro můj eshop dovážím z USA a Číny. Díky knize jsem zjistil, kde dělám chyby, jak se jich vyvarovat a opravit je. Velmi přínosných informací jsem načerpal v kapitole o marketingu a propagaci eshopu, PPC reklamě, emailingu. Negativum, respektive co v knize chybělo? Snad jen víc informací ohledně marketingu, případně i s odkazy na ověřené a zkušené marketingové společnosti jako H1, e-Target apod. Jinak knize osobně nemám co vytknout a doufám, že bude další pokračování. Miroslav Ďuráč, provozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk

Miroslav Ďuráčprovozovatel e-shopu www.funnyciapky.sk

Recenze na portále Heureka.cz

Vřele doporučuji každému kdo začíná ale i kdo už provozuje systém e-shopu. Pořád se člověk něco učí a při stavbě svého šopu na www.zahradaspecial.cz je pořád co doplňovat a budovat dál. Tato kniha je komplexním průvodcem pro začínající i pokročilé. Své si tam najde opravdu každý. Za mě jde hlavně o kapitoly č. tři která shrnuje Propagaci e-shopů od SEO přes SERP, SEM až po pcp reklamy atd. Ale i v ostatních kapitolách si člověk osvěží paměť nebo se rozhodne směřovat vývoj stránek trošičku více obchodním směrem. Jde o to že pokud si tuto knihu opravdu důkladně přečtete tak vám pomůže nastavit některé věci jinak než se dělá běžně a věřte že výsledky se dostaví v krátkém čase. Už po týdnu začala stoupat návštěvnost shopu a je pravda že i objednávky jsou na vzestupu.

Svoboda Tomášjednatel SKULPTURa Design s.r.o.

Dobrá kniha, ale určité věci je třeba již znát nebo v průběhu čtení a učení se je potřebné nikteré informace doplňovat z jiných zdrojů (knihy, internet, google apod.) Závěrem – dobrá kniha plná užitečných informací.

Jiří Jahn (Shirashi Hiakushi)

Nejde o žádná "tajemství", jen o souhrn obecných pravidel, obohacených o několik rad a tipů. Kniha mi přišla hodně technická a obecná, což samozřejmě není chyba! Čte se rychle a srozumitelně, je vhodné jí mít po ruce v budoucnu (např. kvůli informacím o reklamacích apod.) a informace v ní naleznete snadno. Za tuto cenu zhruba odpovídající, knihy o podnikání a internetovém obchodu čtu poměrně často a tato patří mezi ty lepší, má však své mezery. Pro člověka, který potřebuje rychlé rady, tipy a obecné informace je ideální.

Jaroslav

Pro začínající eshopaře je tato kniha ideální.

Jakub Vázlermajitel e-shopu www.vseproauto.eu

Recenze na portále Databazeknih.cz

Tak předně nejedná se o příručku, kterou si přečtete a je z vás úspěšný podnikatel, kterému se peníze jen pohrnou, ač je kniha prostě tak dobře napsána, že čtení jde samo. Oba autoři však nejsou žádní kouzelní guru, kteří vám přecvaknou mozek a vy budete za pár let milionáři. Pokud ale chcete rozjet vlastní e-shop a nevíte, co to obnáší, je to naprosto ideální kniha, ve které je vše od první myšlenky co vlastně prodávat, přes doménu, vlastní podobu obchodu, reklamu a propagaci k nalákání zákazníků, až po obchodní podmínky a výňatky ze zákona. Než jsem si přečetl tuhle knihu, sám jsem nevěděl kolik toho obnáší jen samotné SEO. Základní myšlenka, ke které se ale rád vracím je jednoduchá – Nejde o to přilákat zákazníka na e-shop samotný, nýbrž o to, aby dokončil objednávku a případně se i vracel k dalšímu nákupu.

Stan Kuroi (LordSnape)

Můžu doporučit všem, kteří chtějí založit svůj e-shop nebo proniknout do jeho fungování a provozu. Je velmi dobře zpracovaná a dostanete spoustu užitečných rad.

Petra (Laf)

Spíše než čtivá kníža docela dobrý průvodce světem podnikání na internetu. Dnes to prostě bez základních znalostí ekonomiky, účetnictvím marketingu a lidského chování na internetu úspěšně nejde. Takle „příručka“ odpovídá na spoustu základních otázek, ale dají se v ní najít i docela prospěšná doporučení nebo návody. Určitě bych jí doporučil každému, kdo se do světa e-shopování chce pustit. Mě tato kniha slouží jako manuál, ve kterém je spoustu inspirace ale i ponaučení. Není náhoda, že v ní mám spoustu nalepených papírků a záložek, ke kterým se neustále vracím a každopádně jedno přečtení Vám do hlavy všechny vědomosti nedá.

Roman (R-VanDerLe)